"Лисаков қаласы әкімдігі мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің тілдерді оқыту орталығы" КММ
0
А1 2017 ж

Сабақтың тақырыбы: Киім түрлері. Көптік жалғау. 31 сабақ.А1

Киім түрлерімен танысыңыз

 

тон                                            шуба

шалбар                                     брюки

қолғап                                       варежки

көйлек                                       платье

етік                                            сапоги

бәтеңке                                     ботинки

жейде                                       рубашка

биялай                                     перчатки

құлақшын                                 шапка, ушанка

шұлық                                       носки

қалта                                        карман

жаға                                          воротник

күрте                                         кофта

түйме                                        пуговица

аяқ киім                                     обувь

бас киім                                    головной убор

жең                                           рукав                              

 

Сұрақтарға жауап беріңіз: Сіздің үстіңізде қандай киім бар? Қыздардың  киімін, келбетін сипатаңыз.

Аударыңыз:  Мне сегодня  нужно купить  ему варежки или перчатки. Мне нужна  толстая, теплая кофта с воротником, на пуговицах, с карманами. Я вчера купила красивое вечернее  платье синего цвета , сегодня мы идем в тот  ресторан.

«Киім дүкенінде» тақырыбы бойынша  әңгіме құрастырыңыз

 

 

Бүгінгі сабақта біз «Көптік жалғау»тақырыбын жалғастырамыз.

 

Лексический способ образования множественного  числа.

1)Названия различных однородных предметов,которые не подлежат счёту, воспринимаются во множественном числе . Например: су, ауа, шаң, ұн, сүт, айран,жер.

2)Название растений не принимают окончаний множественности. Например:арпа,сұлы,т.б.

3)Названия обзначающие парные предмет не принимают окончаний мнжественности. Например: көз, қол, шаңғы, етік;

4)К словам обозначающим абстрактные понятия, окончания множественности не присоединяются. Например: реніш, қиял, әділдік.

 

Көптік жалғауларды жалғаңыз

 

Азаматтар, емтихан______, мейрам______, сүт______, аспап______, маман______, қарбыз______, кітап______, күн______, сурет______, сұрақ______, сан______, әріптес______, дәлел______, реніш______, зат______, балық______, әзіл______, есік______, ұлт______,  қалам______,  көйлек______, оқулық______, шелек______, киім______, гүл______,ұн______.


     БЕКІТЕМІН

                                                                                                                          «Лисаков қаласы әкімдігі

                                                                                                                          мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің

 тілдерді оқыту орталығы» КММ

          директорының м.а.

          _________________ К.Мухамадиева

          «___» ____________2018 ж.

 

 

 

А1 қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін оқытуға арналған күнтізбелік-тақырыптық жоспар

120 сағат

        

                           

 

 

Әдістемелік кеңесте қаралды

 

 

 

КІРІСПЕ

 

Қазақ тілін меңгерудің әр түрлі деңгейлерін сипаттау мен дифференциациялау, сондай-ақ осы деңгейлерді оқытатын сәйкес лингвометодикалық моделін құру – қазақ тілін  өзгетілділерге оқытудың қазіргі теориясы мен практикасындағы өзекті мәселелердің бірі. Бір тілді меңгеру дегеніміз – ғылыми әдебиетте осы тілде әр түрлі коммуникативтік әрекетінің қатысым салаларында (тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери, ғылыми-кәсіби салада) тілдік құзыреттілігі мен сөйлеу қабілетінің қалыптасу дәрежесі. Қазіргі лингводидактикада тілді меңгерудің бірнеше деңгейлерін бөліп көрсетеді. Қазақстандық топтастыруда бес деңгей қабылданған: қарапайым деңгей – А1, базалық деңгей – А2, орта деңгей – В1, ортадан жоғары деңгей – В2, жоғары деңгей – С1.

 

ТҮСІНІКХАТ

Осы бағдарлама қазақ тілін оқыту үшін ұсынылады.

Бағдарлама міндеті:

-  қазақ тілін оқытудың мазмұнын біріздендіру, жүйелеу;

-  тілді оқытуды функционалдық аспектіге негіздеу.

Бағдарлама негізінде мына мәселелер бар:

-  қазақ тілі курсын көп деңгейлі және үздіксіз білім беру аясында ұйымдастыру;

- қазақ тілін оқытуды тіл үйренушінің коммуникативтік, когнитивтік, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби, жалпы мәдени құзыреттерін кешенді дамытуға бағыттау.

Аталған бағдарлама коммуникативтік бағытты, мәдени, интеграциялық, педагогикалық, әдістемелік ұстанымдарды ескере отырып, құрылған.

Коммуникативтік бағыт ұстанымы проблемалық тақырыптарды және шығармашылық жаттығуларды, лингвистикалық тапсырмаларды меңгере алуы, қатысымның шынайы жағдаяттарын пайдалана алуы, коммуникация үдерісінде бірден жауап беру біліктілігінің қалыптасуы, әр түрлі жағдаятта шынайы қатысымға психологиялық дайындығының қалыптасуы.

Мәдени ұстаным мен педагогтік ұстаным – курстың тақырыптық аясын тілдік, сөйлеу, елтанымдық материалдарды мұқият таңдаудан, сондай-ақ тіл үйренушінің талабына сәйкес тапсырмалар түрі мен формаларын типтендіру.

Интеграциялық  ұстаным – бір мезгілде коммуникативтік, кәсібилік, академиялық, әлеуметтік біліктілігінің дамуы.

Тіл  үйренушінің  дербестік  ұстанымы – курстың құрылымы туралы ақпараттың ашықтығы, тапсырманы орындау талаптары, бақылау мазмұны, жазбаша және ауызша жұмыстың түрлерін бағалау өлшемдері, сондай-ақ жүйені қосымша білім алу үшін пайдалану мүмкіндігі. Аудиториялық, өз бетінше жұмысты ұйымдастыру – оқу еңбегінің нәтижесіне тіл үйренушінің  жеке жауапкершілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді. Оқу дербестігі деңгейін көтеруде бақылаудың  балдық-рейтингтік жүйесінің маңызды рөлі бар.

 

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ

 

Мақсаты: тіл үйренушіні қазақ тілін оқытудың үш деңгейлік жүйесінің ішкі сатыларымен төменнен жоғарыға қарай көтере отырып, әлеуметтік коммуникативтік міндеттерді әр түрлі тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызмет қатысымында коммуникативтік құзыреттілікті қажетті деңгейде меңгеру.

Міндеттері:

- тіл үйренушінің өз бетінше білім алу қабілетін дамыту;

- танымдық, зерттеу біліктілігін қалыптастыру;

- ақпараттық мәдениетін дамыту;

- ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін көтеру.

 

 

ОҚЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

 

Оқу материалын меңгеру үшін әр деңгейге 120 оқу сағаты ұсынылады. Оқу қатысымының тақырыптары барлық деңгейлер үшін бірдей, бұл білім кеңістігінің тұтастығын қамтамасыз етеді.

 

 

 

А1 қарапайым деңгей

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникатив-тік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

Тіл-құрал

 

Жазылым

Тіл-құрал А1

сағат саны

мерзімі

 

 

1.

Сәлем – сөз басы  14 сағат

Сәлемдесу әдебі

Әліпби. Қазақ тілінің дыбыстары. Қазақ тілінің ерекшеліктері

А1 Лексикалық минимум. 10-б., 26-б., 28-30 бб.

А1 Оқулық 145-б.

А1 оқулық,

7- б., №1.

2-жаттығу.

11- б. №3.

Сәлем түзелмей, әлем түзелмейді (интернет материалдары)

1-5 жаттығу / Тіл-құрал 218-219 беттер

2

 

Танысқаныма қуаныштымын!

Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Үндестік заңы.

 

А1 оқулық,

10- б., №2.

Тіл-құрал А1,4-мәтін, 122-б.

Тіл-құрал / 1-жаттығу. 190- бет

2

 

Өзім туралы

Үндестік заңы.

Үндестік заңына бағынбайтын сөздер мен қосымшалар

А1 оқулық

11- б., №2-3. 3-4-жаттығу.

А1 оқулық

47-б., 1-жаттығу. Тіл-құрал А1,1-мәтін, 121-б.

А1 оқулық,

47-б., 1- жаттығу.

2

 

Мекенжай

Жіктік жалғау. А1 оқулық, 134-б.

А1 Оқулық

146-б.

А1 оқулық,

11- б. №4. Тіл-құрал А1, 3-диалог, 20-б.

А1 оқулық,

34-б.

Оқулық А1 36-37-б. 2-3 жаттығу. 5-ж.

2

 

Түйіндеме

Зат есім. Жалғау түрлері.

Көптік жалғау.

А1 Лексикалық минимум 16-б.

Тіл-құрал А1, 8-диалог, 15-б.

Тіл-құрал А1. 121-б. 2-мәтін.

Жаттығу тестілері, 27-бет, 8-мәтін.

2

 

Өмірбаян

Сұраулық шылаулар.

Жіктік жалғау.

Тілашар. 13-б.

Тіл-құрал А1, 9-диалог, 22-б. 11-диалог Сарыарқа, 91-б. Руханият-ІІ. Аудиокурс 1-д.

Сарыарқа,

91-92-б.

Сарыарқа,

91-92-б. 4-5-6-7-жаттығу.

2

 

Тіл дамыту. Бекіту / Диктант / Тіл-құрал А1. 37-48 бб.

2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Анашым» әні. Сөзі: Қ.Жұмағалиев, әні: М.Омаров. Тобыл, 60-б.

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматика-лық минимум

Коммуникатив-тік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

Тіл-құрал

 

Жазылым

Тіл-құрал А1

сағат саны

мерзімі

2.

Отбасы және тұрмыс  (12 сағат)

Отбасы

Тәуелдік жалғауы. Жекеше және көпше түрі.Тіл-құрал, 67-68 бб.

А1 Лексикалық минимум. 15-16-б. А1 Оқулық. 146-б.  Руханият, 1-сабақ.

Руханият І

8-9тапсырма. Тіл-құрал, 20-бет, 4-диалог.

Тіл-құрал А1. 155-б. 9-мәтін.

Тіл-құрал А1. 155-б. 9-мәтін. Тіл-құрал А1. 181-б. 1-2-3-жаттығу.

2

 

Туыстық қарым-қатынас

/Туыстық атаулармен танысу /

А1 Лексикалық минимум 15-16-б.А1 Оқулық. 146-б.  Руханият, 2-сабақ.

Руханият І

10-тапсырма. Тіл-құрал, 21-бет, 6-диалог.

Тіл-құрал А1. 139-б. 7-мәтін.

Тіл-құрал А1. 139-б. 7-мәтін. А1 Оқулық. 28-б., 4-тапсырма. Тіл-құрал А1. 200-б. 1-жаттығу. 

2

 

Мен және отбасым/Әр отбасы мүшесін жеке сипаттау/

Иелік  форма.

 

 

А1 Лексикалық минимум. 15-16-б.А1 Оқулық. 146-б. 

Оқулық А1, 14-16-тапсырма.

Тіл-құрал А1. 123-б. 6-мәтін.

Тіл-құрал А1. 123-б. 6-мәтін. Тіл-құрал А1. 196-б. 1-2-жаттығу.

2

 

«Менің пәтерім»

Көмекші есімдер. Ілік септік

Тілдарын А2 Лексикалық минимум 83 б.

Тілдарын А2

Тілдарын А2 Лексикалық минимум. 93-б.1-2 тапсырма

Тілдарын А2 Лексикалық минимум. 94-б. 4 тапсырма

2

 

Менің бөлмем.

Үй жиһаздары 

Көмекші есімдер Ілік септік.

Тілдарын А2 Лексикалық минимум. 91-б. 100 б.

Тілдарын А2

Тілдарын А2 99 бет

Тілдарын  А2. 95-б. 6-тапсырма 94 - б.4 -тапсырма

2

 

Тіл дамыту / Бекіту / Диктант (Тіл-құрал)

2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Туған күн кешінде» әні

 

 

 

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматика-лық минимум

Коммуникатив-тік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

Тіл-құрал

 

Жазылым

Тіл-құрал А1

сағат саны

мерзімі

3.

Ас – адамның арқауы (14 сағат)

Асханада. Асыңыз дәмді болсын!

Атау  септік. Ілік септікті қайталау

А1 оқулық

148-б.

Руханият ІІ, Ас, тамақ.

Негізгі оқулық, 38-бет, 14-15-тапсырма.

Ас мәзірін жазу.  Негізгі оқулық 40-бет, 21-тапсырма.

2

 

Ас мәзірі

Барыс септік.

 

А1 лексикалық минимум

16-17-б.

 

Руханият ІІ, Жиһаз.

Негізгі оқулық  22-бет, 2-мәтін. 10-тапсырма, 24-бет.

Негізгі оқулық           22-бет, 2-мәтін, 4-тапсырма; 7-8-тапсырма, 24-бет.

2

 

Қазақы дастарқан

Табыс септік

А1 лексикалық минимум. 16-17-б.

 

Руханият ІІ, Үй, пәтер.

Сарыарқа, 2-сұхбат, 45-бет. Негізгі оқулық. 27-бет, 24-жаттығу. Негізгі оқулық. 24-бет, 11-мәтін. 8-10-сұхбат, 24-бет.

Сарыарқа, 4-тапсырма, 45-бет. Негізгі оқулық. 28-бет, 25-28-жаттығу. Тіл-құрал, 69-71 б.

2

 

Менің сүйікті ісім (дәмді тағам дайындау)

Жатыс септік.

Шығыс септік

 А1 оқулық  

149-б. Сарыарқа, 59-бет, 1-тапсырма.

Сарыарқа. 59-бет, 3-тапсырма.

Сарыарқа. 59-бет, 3-тапсырма.

Сарыарқа. 59-бет, 3-тапсырма.

Бектұрова 548 бет, «Жаркое по молдавски»

2

 

Дәмханада.

Құттықтау

Көмектес септік

Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі

Лексикалық минимум 22-б.

Руханият, 2. Ас,тамақ.

Грамматикалық анықтағыш,261 бет

Негізгі оқулық,

36-бет, 10-тапсырма.

Негізгі оқулық, 36-бет, 9-тапсырма. Негізгі оқулық, 39-бет, 16-тапсырма.

2

 

Тіл дамыту / Өткенді қайталау

2

 

 Бекіту / Өздік жұмыс

2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Қазақы дастарқаным» әні

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникативтік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

 

Жазылым

 

сағат саны

мерзімі

4.

  Дүкенде  (12 сағат)

Азық-түлік дүкені

Сан есім.

Тіл-құрал 76-79 б.

А1 Оқулық. 148-б. Лексикалық минимум. 27-б.

Руханият ІІ

Негізгі оқулық       34-бет, 2-тапсырма.

Негізгі оқулық

34-бет, 2-тапсырма.

2

 

Базарда

А1 Оқулық. 148-б. Лексикалық минимум. 27-б.

«25 кадр» оқулығы,101 бет

Тіл-құрал, 136-бет, 5-мәтін.

Тіл-құрал,

136-бет, 5-мәтін.

2

 

Киім дүкенінде

Реттік сан есім. Тіл-құрал 71-72 б.

А1 негізгі оқулық 151 бет

Негізгі оқулық

92-бет, 9-тапсырма.

Грамматикалық анықтағыш. 91 бет

Грамматикалық анықтағыш. 91 бет

2

 

Кеңсе тауарлары бөлімінде

Жинақтық сан есім

Грамматикалық анықтағыш. 93бет

Грамматикалық анықтағыш. 95 бет

Грамматикалық анықтағыш. 93бет

Грамматикалық анықтағыш. 93бет

2

 

Тұрмыстық химия бөлімінде

Бөлжамдық сан есім

А1 Оқулық. 148-б. Лексикалық минимум. 27-б. Ұлттық этикет, 71-б.

А1 оқулық 80-б. 33-т.

А1 Оқулық 76-б. 1-т. Сарыарқа   87-88-б.

А1 Оқулық

77-78-б. 1-т. Сарыарқа, 87-88-б.

2

 

Тіл дамыту / Рөлдік ойын

2

Келіңіздер, ән шырқайық! «Қазақы дастарқаным» әні.

                                                   

 

 

 

 

 

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникатив-тік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

 

Жазылым

 

сағат саны

мерзімі

5.

Денсаулық – зор байлық (16 сағат)

Дене мүшелері

Адамның келбеті

Етістік. Етістіктің болымсыз түрі.Жедел өткен шақ. Тіл-құрал, 88-89 бб.. Тіл-құрал 90-91б.

Лексикалық минимум. 15-16-б.

«25 кадр» оқулығы,98 бет

 Бектұрова 236 бет,30 жаттығу

Сарыарқа

32-33 б.

2

 

Емханада.

Лексикалық минимум. 25-26-б.

Руханият ІІ, Денсаулық

Сарыарқа, 118-119 б.

Сарыарқа

118-119 б.

2

 

Емханада. Дәрігердің қабылдауында

Нақ осы шақ.

Тіл-құрал, 92-93 бб. Ауыспалы осы шақ.

Тіл-құрал, 94-95 б.

Л/м 25-26-бб. Ұлттық этикет, 112-б.

Руханият ІІ, Денсаулық

Тіл-құрал, 8-диалог. Бектұрова 255 бет, 24 жаттығу

Сарыарқа, 108-109 б.

Сарыарқа

108-109 б.

2

 

Дәрігердің қабылдауында

Л/м 25-26б. Ұлттық этикет, 116-118б.

 «25 кадр» оқулығы,144 бет

Сарыарқа, 110-111 б.

Сарыарқа

110-111 б.

2

 

Тіл дамыту / Дәріханада. Рөлдік ойын

Ауыспалы келер шақ

Грамматикалық анықтағыш , 157 бет

Грамматикалық анықтағыш , 157 бет

Грамматикалық анықтағыш , 157 бет

Грамматикалық анықтағыш , 157 бет, 1-3 тапсырма

2

 

Бекіту. Диктант. Аралық бақылау. І-ші жартыжылдықтың қорытындысы.

Емтиханға дайындық

4

 

Аралық емтихан

2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Қара жорға» әні.

 

68сағат

 

 

 

 

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникатив-тік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

 

Жазылым

 

сағат саны

мерзімі

 

 

 

 

6.

Уақыт (16 сағат)

Жыл мезгілдері

 

Сын есім. Тіл-құрал, 73-б. Абырой, 43-б.

 

 

Аудио курс ІІ. Жыл мезгілдері. Лексикалық минимум 12-б.

А1 оқулық, 107-б. А1 оқулық, 113-б. №43-48-т. Аудио курс-2. Жыл мезгілдері.

А1 оқулық,

108-б.

А1 оқулық, 110-б.

2

 

 

 

 

 

 

Ауа райы

 

 

Сын есімнің шырайлары

А1  оқулығы 150 бет

Бектұрова 221 бет, 28 жаттығу

А1 оқулық, 107-б.

«25 кадр» оқулығы,179 бет

А1 оқулық, 150-б.

2

 

 

 

 

 

Уақыт (сандар, апта, сағат неше?)

Сан есімдерді қайталау

Тілдарын А1

85 бет

А1 оқулық, 83-б. №36. Руханият-2, Сан, уақыт.

 

А1 оқулық, 84-б. 1-мәтін.

 

А1 оқулық, 84-б.

2-жаттығу.

2

 

Уақыт (сандар, апта, сағат неше?)

Есімдік. Жіктеу, сілтеу, сұрау есімдіктері. Тіл-құрал, 81-85 бб.

Тілдарын А1

85 бет

 

А1 оқулық, 83-б. №36. Руханият-2, Сан, уақыт

Тілдарын А1

87 бет

Тілдарын А1

97 бет,4-5 тапсырма

2

 

Күн тәртібі.Менің жұмыс күнім.

 

Үстеу түрлері. Мекен, қимыл-сын үстеулері

Аудио курс ІІ

Күн тәртібі. Лексикалық минимум 13-б. Тілдарын А1

96 -бет

А1 оқулық, 90-б. №40. Аудио курс ІІ. Күн тәртібі.

«25 кадр» оқулығы,69 бет А1 оқулық, 91-б. 1-мәтін.

 

А1 оқулық, 95-б. 1-жаттығу.

 

2

 

Менің бос уақытым.

Мезгіл үстеу. Тіл-құрал, 97-б.

Лексикалық минимум

 24-25 б.

Аудио курс ІІ. Бос уақыт. А1 оқулық, 113-б. №49

«25 кадр» оқулығы,152 бет А1 оқулық, 112-б. 9-жаттығу.

А1 оқулық, 114-б. 1-жаттығу.

 

2

 

Тіл дамыту / «Менің демалысым» тақырыбындағы шағын шығарма

2

 

 Бекіту / Бақылау жұмысы

2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Арыс жағасында» әні.

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникативтік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

 

Жазылым

 

сағат саны

мерзімі

7.

 Тұрмыс .Әлеуметтік-мәдени сала (18 сағат)

Мәдени орындар (театр, кинотеатрда)

Шылау сөздер.

Сұраулық шылау.

Аудио курс-2, 6-8-9-10-12.

Аудио курс-2, 6-8-9-10-12.

Сарыарқа

144-б. 1-2-3-4. 152-156 б.

Сарыарқа

145-б. 6-7-т. 152-156 бб. Тіл-құрал, 205-б.

2

 

Мұражайда

Кітапханада

Септеуліктер

Сарыарқа, 9-сабақ, 1-т.

Жаңа толқын 

э/о, Тұмарқыз

Сарыарқа

157-158 б.

Сарыарқа, 157-158 б.

2

 

Вокзалда.Авто-вокзалда

Септеуліктер

25 кадр, 110-112-бб.

 

25 кадр, 109-110-б.

25 кадр, 109-110-б.

2

 

Әуежайда.

Көмекші есімдерді қайталау

25 кадр, 161бет

Руханият-2, 4- сабақ

 

Сарыарқа, 146-б. 1-2. 148-149 б.

 

Сарыарқа, 146-147 б.

148-149 б.

 

2

 

Қонақ үйінде.

Модаль сөздер

Әңгімелесулер жинағы, 17 бет

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

«25 кадр» оқулығы,191 бет

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

2

 

 

 

Көлікте

Модаль сөздер

«25 кадр» оқулығы169-173 бет

Грамматикалық анықтағыш,235 бет

Грамматикалық анықтағыш,235

Грамматикалық анықтағыш,235

2

 

Жұмысқа орналасу

Өткенді қайталау

«25 кадр» оқулығы, 85 бет

Аудио курс-2, Жолда. Тіл-құрал, 11-диалог.

 

 

25 кадр, 157-б.

2

 

 

 

 

 

Банкте.Поштада

Сөйлем түрлері

25 кадр,105 бет,123 бет

Грамматикалық анықтағыш,264 бет

 

 

2

 

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

2

 

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Арыс жағасында» әні.

                             

 

Тарау

Лексикалық тақырыптар

 

 

Грамматикалық минимум

Коммуникативтік минимум

Тыңдалым

 

Оқылым

 

Жазылым

 

сағат саны

мерзімі

8.

Елтаным (18 сағат)

Ту, елтаңба, гимн - мемлекеттік рәміздер.

 

Қалау рай Шартты рай

Жаңа толқын,

1-деңгей.

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

2

 

 

 

 

 

 

 

 

Мен

Қазақстан

Республика

сының азаматымын.

Тілдарын А 1, 139 бет 

ҚР гимні

Тіл-құрал, 211-б. 7-мәтін.

Тіл-құрал, 211-б. 7-мәтін. Тіл-құрал, 207-б.

2

 

Арайлы Астана!

 

Бұйрық рай

Тілдарын А 1, 130-131бет 

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

Астана болашақтың қаласы э/о. Тілдарын А 1, 133бет 

Грамматикалық анықтағыш, 182 бет

2

 

Менің туған қалам.

 

 

 

Тілдарын А1, 119 бет

 

Тілдарын А1, 121 бет

Тілдарын А1, 121 бет

2

 

Тіл дамыту. «Тілдарын»  интеллектуалды - танымдық сайыс.

2

 

Бақылау жұмысы

2

 

Емтиханға дайындық

4

 

Қорытынды емтихан.

 

      2

 

Келіңіздер, ән шырқайық! «Атамекен» әні.

Барлығы: 120 сағат

 

 

 

 

 

 

Құрастырушылар:

 

Тілдерді оқытудың облыстық орталығы директорының орынбасары Т.Ә.Айтмағамбетова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының әдіскері Г.М.Талапова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының оқытушылары: Бекбусинова С.Д., Байділдина А.А., Нұрбекова А.Ж.

Тілдерді оқытудың  Лисаков  орталығының  оқытушысы  Д.Т. Авджы

 

 

Пайдалынылған әдебиеттер

 

  1. Қазақ тілін оқытудың талаптарын анықтайтын ҚР СТ 1926-2009, ҚР СТ 1928-2009, ҚР СТ 1929-2009, ҚР СТ 1925-2009, ҚР СТ 1927-2009 Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандарттарына сәйкес қазақ тілін оқытуға арналған ТИПТІК БАҒДАРЛАМА
  2. А1 – қарапайым деңгей. Тіл-құрал. Қазақ тілін меңгеру деңгейін тестілеу әдісімен бағалау емтиханына дайындық үшін оқу-әдістемелік құралы / авторлар: М.Мамаева, М.Жолшаева, М.Жылқыбаева, С.Иманқұлова, Н.Егізбаева, Р.Наралиева, Л.Тұрабаева, Г.Текесбаева, Б.Күзембаева, С.Нарынбекова, А.Байғұтова, Ж.Құлмағанбетова - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 250 бет.
  3. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің тақырыптық лексикалық минимумы / құрастырушылар: З.Күзекова, Т.Аяпова, Ф.Оразбаева, М.Мамаева, - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 30 бет.
  4. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / оқулық / Қазақ тілі А1 / қарапайым деңгей, Астана 2012
  5. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / Қазақ тілінің грамматикалық анықтағышы (көмекші құрал) Астана 2012