"Лисаков қаласы әкімдігі мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің тілдерді оқыту орталығы" КММ
0
В1 2017 ж

Сабақтың тақырыбы: Скандинавиялық таяқшалар. Шартты рай.В1. 26 сабақ

 

Жаңа сөздермен таңызып, мәтінді аударыңыз:

Дене шынықтыру-физкультура

Қарқын-ритм

Белсенді-активный

Қасиет-качество, свойство

Бұлшық еттер-мышцы

Ықпал етеді-влияет

Қаңқа-скелет

Ынталандыру-стимулирование

Ықтималдық-воможность

Қозғалыс еркіндігі свобода движения

Артықшылық-преимущество

 

Скандинавия (скандинавтық) жаяу жүру – бұл дене шынықтырумен айналысатын және салауатты өмір салтын қолдайтын адамдар арасында тез танылатын фитнес. Ол шаңғымен сырттай ұқсас екі таяқпен белсенді қарқынмен жүруді білдіреді.

Скандинавтықтар фитнестің түрі ретінде жақында пайда болды. Алдымен ол шаңғышылар жазда формасын ұстап тұру үшін қолданылған деп есептеледі. Бұл спорт түрінің  бірқатар пайдалы қасиеттері бар:

  1. Осындай жаттығуды дұрыс орындау барысында бұлшық еттердің 90% дейін жұмысқа тартылады. Бұл бұлшықет тонусын арттырады және бұлшық еттердің қаңқасын қалыптастыруға ықпал етеді.
  2. Қанның айналымы тездетіледі, өкпелер кеңейеді, мидың жұмысы ынталандырылады. Жүрек бұлшықетін күшейтеді, жүрек-тамыр жүйесі ауруларының ықтималдығын азайтады.Метаболиттік процестерді жеделдету салмақ азайтады, майдың мөлшерін азайтады.
  3. Скандинавияның кез-келген жасына қол жетімді болуы мүмкін, сондықтан мұндай тренингтерді ұнататындар арасында көптеген қарт адамдар бар. Тұрақты жаттығудың арқасында , артрит пен остеохондроздың көрінісі төмендейді, тірек-қозғалыс аппараты күшейіп, қозғалыс еркіндігін береді.
  4. Сыныптар арнайы спорттық киімдерді қажет етпейді, сіз кез-келген ыңғайлы киіммен жүре аласыз, бірақ ылғалды сіңіріп, ауа-райына мүмкіндік беретін біреуіне артықшылық беру керек.

 

Шартты рай образуется путем присоединения к основе глагола суффиксов -са, -се и окончаний принадлежности для І лица.

Шартты рай обозначает действие, служащее условием для совершения другого действия, выраженного формами будущего времени глагола. Например: Оқысаң - түсінесің. - Если прочитаешь, то поймешь. Гүлсара демалыс үйіне барса, жақсы демалады. - Если Гульсара поедет в дом отдыха, то хорошо отдохнет.
Во множественном числе для І лица прибавляется суффикс -к, -қ, для второго лица после окончаний сказуемого -дар, -дер. Например: Бүгін бұл жұмысты бітірсек, ертең демаламыз. - Если сегодня закончим это дело, то завтра отдохнем. Оны шақырмасақ, ол бізге ренжиді. - Если не позовем, он обидится на нас. Сіздер театрға барсаңыздар, сонда кездесеміз. - Если вы пойдете в театр, то там встретимся.

 

Мысалы:

Мен барсам

Сен барсаң

Сіз барсаңыз

Ол барса

 Біз барсақ

Сендер барсаңдар

Сіздер барсаңыздар

Олар барса

 

Аударыңыздар:Если будет хорошая погода, мы поедем на речку.Если у тебя есть время, пойдем в магазин. Если я его увижу, передам привет от тебя.


                                                                                                                                                  БЕКІТЕМІН

                                                                                                                          Лисаков қаласы әкімдігі

                                                                                                                          мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің

                                                                                                                                   тілдерді оқыту орталығы» КММ

                                                                                                                                   директорының м.а.

                                                                                                                                  _________________ К. Мухамадиева

                                                                                                                                  «___» ____________2018ж.

 

 

 

В1 орта деңгей бойынша қазақ тілін оқытуға арналған жұмыс бағдарламасы

120 сағат

 

 

Әдістемелік отырыста қаралды

 

 

 

 

КІРІСПЕ

Қазақ тілін меңгерудің әр түрлі деңгейлерін сипаттау мен дифференциациялау, сондай-ақ осы деңгейлерді оқытатын сәйкес лингвометодикалық моделін құру – қазақ тілін  өзгетілділерге оқытудың қазіргі теориясы мен практикасындағы  өзекті мәселелердің бірі. Бір тілді меңгеру дегеніміз – ғылыми әдебиетте осы тілде әр түрлі коммуникативтік әрекетінің қатысым салаларында (тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери, ғылыми-кәсіби салада) тілдік құзыреттілігі мен сөйлеу қабілетінің қалыптасу дәрежесі. Қазіргі лингводидактикада тілді меңгерудің бірнеше деңгейлерін бөліп көрсетеді. Қазақстандық топтастыруда бес деңгей қабылданған: қарапайым деңгей – А1, базалық деңгей – А2, орта деңгей – В1, ортадан жоғары деңгей – В2, жоғары деңгей – С1.

 

ТҮСІНІКХАТ

Осы бағдарлама қазақ тілін оқыту үшін ұсынылады.

Бағдарлама міндеті:

- қазақ тілін оқытудың мазмұнын біріздендіру, жүйелеу;

- тілді оқытуды функционалдық аспектіге негіздеу.

Бағдарлама негізінде жоғары кәсіби білімді модернизациялау  құжаттарындағы мына мәселелер бар:

- қазақ тілі курсын көп деңгейлі және үздіксіз білім беру аясында ұйымдастыру;

- қазақ тілін оқытуды тіл үйренушінің коммуникативтік, когнитивтік, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби, жалпы мәдени құзыреттерін кешенді дамытуға бағыттау.

Аталған бағдарлама коммуникативтік бағытты, мәдени, интеграциялық, педагогикалық, әдістемелік ұстанымдарды ескере отырып, құрылған.

Коммуникативтік бағыт ұстанымы проблемалық тақырыптарды және шығармашылық жаттығуларды, лингвистикалық тапсырмаларды меңгере алуы, қатысымның шынайы жағдаяттарын пайдалана алуы, коммуникация үдерісінде бірден жауап беру біліктілігінің қалыптасуы, әр түрлі жағдаятта шынайы қатысымға психологиялық дайындығының қалыптасуы.

Мәдени ұстаным мен педагогтік ұстаным – курстың тақырыптық аясын тілдік, сөйлеу, елтанымдық материалдарды мұқият таңдаудан, сондай-ақ тіл үйренушінің талабына сәйкес тапсырмалар түрі мен формаларын типтендіру.

Интеграциялық ұстаным – бір мезгілде коммуникативтік, кәсібилік, академиялық, әлеуметтік біліктілігінің дамуы.

 

Тіл үйренушінің дербестік ұстанымы – курстың құрылымы туралы ақпараттың ашықтығы, тапсырманы орындау талаптары, бақылау мазмұны, жазбаша және ауызша жұмыстың түрлерін бағалау өлшемдері, сондай-ақ жүйені қосымша білім алу үшін пайдалану мүмкіндігі. Аудиториялық, өз бетінше жұмысты ұйымдастыру – оқу еңбегінің нәтижесіне тіл үйренушінің  жеке жауапкершілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді. Оқу дербестігі деңгейін көтеруде бақылаудың  балдық-рейтингтік жүйесінің маңызды рөлі бар.

 

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ

 

Мақсаты: тіл үйренушіні қазақ тілін оқытудың үш деңгейлік жүйесінің ішкі сатыларымен төменнен жоғарыға қарай көтере отырып, әлеуметтік коммуникативтік міндеттерді әр түрлі тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызмет қатысымында коммуникативтік құзыреттілікті қажетті деңгейде меңгеру.

Міндеттері:

- тіл үйренушінің өз бетінше білім алу қабілетін дамыту;

- танымдық, зерттеу біліктілігін қалыптастыру;

- ақпараттық мәдениетін дамыту;

- ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін көтеру.

 

ОҚЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

 

Оқу материалын меңгеру үшін әр деңгейге 120 оқу сағаты ұсынылады.

Оқу қатысымының тақырыптары барлық деңгейлер үшін бірдей, бұл білім кеңістігінің тұтастығын қамтамасыз етеді.

 

 

 

В1 орта деңгей

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

сағат  саны

мерзімі

 

І. Қарым-қатынас / Достық  (12 сағат)

 

1

Отбасы – адамның алтын ұясы

 

Қазақ тілінің ерекшеліктері. Жалғау түрлерін қайталау. Тәуелдік жалғауы.

Қарым-қатынас, қамтамасыз ету, құрметтеу,
тату, түсініспеушілік, бәсекелес, сыйлау, түсіну,
біреуге ұқсау, араздасу, құрбы, мінез, татуласу, кешірім сұрау.



үйленгенмін
үйленбегенмін
тұрмысқа шыққанмын
тұрмысқа шықпағанмын
жұбай,  лауазым , танысып
қойыңыз, танысқаныма қуаныштымын.

Бейнеролик

«Отбасы күні»

Тіл құрал

127 б. «Кездесу»
тақырыбына
диалог құрастыру

 

Оқулық В1 Грам.анықтағыш, 33 бет

2

 

 

2

Өмірбаян.

 

 

Жіктік жалғау.

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.

Ләззат Дүйсембекова

21 б, 33 б.

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.

Ләззат Дүйсембекова

21 б, 33 б. «Танысу» тақырыбына диалог құрастыру

 

 

 

Оқулық В1 7-8 б., 120 б

Грам.анықтағыш, 77 бет

2

 

 

3

Ағаш тамырымен, адам досымен мықты. «Менің досым»

тақырыбы бойыша шағын шығарма жазу

 Септік жалғаулары. 

Грамматикалық анықтағыш 40-бет.

Адал, ақкөңіл, жомарт, келбетті,
мейірімді, мінезі жағымды, салмақты,
тартымды, ұзын бойлы, ашушаң, қатал,
мақтаншақ, қатыгез, тұйық, сенім,
жалған дос,
дос болу, амал дос, адал дос, мақтан тұту,
қамқор болу, ең маңызды.

Оқулық 26 б.

№ 2-3

Оқулық В1

21 б.

«Сенім керек алдымен»

Оқулық

26 б. № 3

Оқулық

9-11 б.

 

2

 

 

4

Өмірдің маңызы

Септік жалғаулары. 

Грам.анықтағыш, 40 бет

Оқулық 17 б.

№ 1

Оқулық В1

 22 б.

 

Оқулық В1

23-24 б.

«Өмірдің мәні неде?» тақырыбы бойынша мәтін құрастыру

2

 

 

5

Тіл дамыту. «Балалық шақ»тақырыбындағы  шағын шығарма   жазу

 

2

 

 

6

Бекіту: Бақылау жұмысы

 

2

 

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Анашым» әні  сөзі: Қ.Жұмағалиев, әні: М.Омаров Тобыл оқулығы 60 б.

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

сағат  саны

мерзімі

 

ІІ. Ғажайып әлем - (16 сағат)

 

1.

Тіл сырына саяхат.

Үш тілді білу -заман талабы

 

 

Өткен шақ. Жедел өткен шақ. Жедел өткен шақтың болымсыз түрі

Дүнежүзі,мағлұмат,пайыз,

мәртебе,тырысу,ұмтылу,зерттеген,тәржіма,шабыт,қайнар, бұлақ,қабілетті,жеңімпаз,жуық,меңгерген,бейтаныс,
шұғылдану,салыстырмалы,есептелетін,қатар.

Оқулық

41б. №4

Тілдарын  В1 -240 б.

Оқулық

37, 29 б.

Грам. анықтағыш 136 бет

2

 

 

2.

Полиглоттар тарихынан қызықты деректер

Бұрынғы өткен шақ

Оқулық

41б. №5

Тілдарын  В1 -244 б.

Оқулық

32 -33б. Грам. анықтағыш 144 бет

2

 

 

3.

Гиннестің рекордтар кітабы. Ең қызығы....

Осы шақ . Нақ осы шақ. Ауыспалы осы шақ

Жасап шығарды,кәуап, салмағы,қозғалтқыш,мөлшер,шаһар,әзірше,қауіпсіз,
болжам,өтірік,жүк,жәндік,ұлу,қонады,қолтырауын.

Грам. анықтағыш 149 бет

Тілдарын  В1 -249 -251бет

Оқулық 33-34 б.

Грам. анықтағыш 157 бет

2

 

 

4.

Әлемнің алып қалалары

Келер шақ. Болжалды келер шақ

 

Тілдарын  В1 -249 -251бет

Оқулық 45 -46 б. Грам. анықтағыш 166 бет

2

 

 

5.

Өзін өзі тану -«Қай ағашты таңдайсыз?»

 

Болымсыз етістік.

Жомарт,кеудемсоқтық,белсенді,тынбай,еліктіргіш,
шыншыл,жауапкершілігісұхбат,

кеңістік,зерек,

шығармашылық,

сенімділік.

Тілдарын В1-254

Тілдарын В1-254

Грам. анықтағыш

2

 

 

6.

Қазақ тілі-мемлекеттік тіл

 

 

Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Оқулық

53б/№5

Тілдарын В 1-246 бет.

Оқулық 50 б.

208 б.

2

 

 

7.

Тіл дамыту.  Бекіту.

 

2

 

 

8.

Бақылау жұмысы

2

 

 

Келіңіз ән шырқайық! «Армандастар» әні. Сөзі: Н.Әлімқұлов, әні:Ә.Бейсеуов

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

III. Өмір сүру салты  (14 сағат)

1.

Салауатты өмір салты.

 

Рай түрлері.

Ең бағалы дүние, өмірдің шаттығы мен қызығы, үнемі нығай ту,басты міндет, нашар лау, кінәлі, ағзалар, жолату, көңіл-күй, денсаулықты сақтау, аурыдың алдын алу, іс-шара жүргізу, салауатты өмір сүру, асқақ  туын ды, нәзік, қазына, игілік.

Тіл- құрал 200б.

№3

Тілдарын В1

210 -213бет

 

Оқулық

 59 б. Грам. анықтағыш 176 бет

2

 

2.

Дәрігердің қабылдауында

Қалау рай

Бүйрек, жүрек, асқазан, жүйке,иық,саусақ,бел,сүйек,бармақ,табан,бауыр,өкпе.

 

Қала сыртында, шағын, үлкен, аула, аялдама, жатын бөлме, жуынатын бөлме, асүй, монша, бау-бақша, перде, әткеншек, алаңқай, меншік үй, үш жыл бұрын салынған, көршілер, тыныш, қыдыруға болады, алыс емес, жалдап тұру, оң жақ, сол жақ, бұрышта, еденде, кілем, ортада, қабырғада.

 

 

Бейнеролик

Оқулық

61 бет.

Оқулық

 57 бет.

г/анықтағыш

182 б. 

2

 

3.

Менің үйім – менің бекінісім.

Шартты рай. 

 

Оқулық

63 б.

Оқулық

222 бет.

г/анықтағыш

180 б. 

2

 

4.

Менің Отаным-Қазақстан

Бұйрық рай

Тәуелсіз,тәуелсіздік шектеседі,жер бедері, әр –алуан,
Тәуелсіз мемлекеттер достастығы, зайырлы, бостандық, 
қоғамдық татулық, саяси тұрақтылық, аса мыңызды
мәселелер, дауыс беру, шешу, ресми пайдалану, дін,
наным, кемсіту.

Оқулық

69 б, №7

Оқулық

64 бет.

Оқулық

70,75 б.

г/анықтағыш

176 б.

2

 

5.

Қазақстанның тарихы (көне қалалар, ең ірі қалалар...)

Бұйрық рай

Көне, болжам,мәдениет қабаты,аңыз,
мекендеген,көрікті жерлері, тайпа,біздің
заманымыздан бұрын

 

Оқулық

81 б

Оқулық

78 б. Немістер тәуілігіне бес-ақ сағат жұмыс істейді-158 бет.

Оқулық

74 б

г/анықтағыш

176 б.

2

 

6.

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

2

 

7.

Бекіту:   Диктант

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Сарыжайлау»  Сөзі:М. Мақатаев Әні:Н.Тлендиев Тілдарын А2 ;56-57бет.

                                       

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

IV. Саяхат  ( 10 сағат)       

1.

 

 

 

 

 

Қазақстан картасы. (табиғаты, географиясы )

 

 

Сөз таптары. Есімдіктер.  

 Жер бедері, құрлық, жануарлар әлемі, пайдалы қазбалар, мырыш, мыс,қорғасын,қорық,

Өсімдік,

Тіл- құрал.

33б.

№4 диалог

 

Қазақ жерінің 100 аңызы кітабы 7-13б.

Оқулық

86 - 88 б.

Грам. анықтағыш 102 бет

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

Туризм. Саяхат.

Жасыбай көлі және Баянауыл үңгірі туралы аңыз.

Саяхат жасау

 

Есімдіктің түрлері.  

Әлеуметтік қоғамдық өмір, үлес қосу, байланысты арттыру, көңіл бөлу,

әсерін тигізу, өркендеу, әл-ауқатын арттыру, жұмыстың сапасы, тығыз байланыс, сапалы қызмет көрсету, өз ісінің білгірі, толық  мәлімет беру, жеңілдіктерді пайдалану, табысы орташа, жөн көру, атына заты сай, тұнық,  мөлдір, таңдандыру, күміс күлкісімен сылдырлау, көздің жауын алу, шипалы балшық, мақтаныш, жұпар ауасы  дертке дауа.

 

Тіл -құрал

В1-135 б.

Қазақ жерінің 100 аңызы кітабы 7-13б.

Оқулық

86 - 88 б.

Грам. анықтағыш 102 бет

 

 

 

 

2

 

3.

Рахман қайнарлары. Менің демалысым.

Есімдіктің түрлері.  

Шипажай, табиғат аясы, құндылық, емдік қасиеті, бұлақ, белсенді демалыс, тау бауыры, тамашалау, таңғажайып келбеті, емделу, шет елі, әсем жерлері, аңыз, жаралы марал, саяхат жасау.

 

Оқулық

91-92  б,

В1-104бет

Оқулық

93 -94 б. Г/анықтағыш 102-117-б.

2

 

4.

Вокзалда.

Жол жүру. Уақыт.

Зат есім.

 

Демалыс күнделігі, тарихи жерлер, мәдениет, ел-жер аралау, қонақ  үй, жағажай, таңғы ас, шағымдану, сөйлегіш адам, ұмытылмас  демалыс, есте қалар, қызықты , қызықсыз демалыс, құм қалашық, көрнекі жерлер, серіктес жолаушы, тарих, теңіз жағасы.

Оқулық

107 б, № 11

Оқулық

104 б

Оқулық 104-105, 108 б. Г/анықтағыш 22б.

2

 

5.

Қонақ үйдің қызметі.

Қонақ үйінде.

 

 

 

Сан есім. Оның түрлері.

Оқулық

96 – 97 б,

№ 9,10

Оқулық

89 – 90 б

Оқулық

100 б. Грамм.анықтағыш 89-91б.

2

 

6.

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

 

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Туған күн кешінде» сөзі, әні М.Шаханов

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

V.  Тұлғалар.  (16 сағат)

1.

Абай Құнанбаев

Мұражайда

Үстеу. 

Ұлы ақын, жазушы, жазба әдебиетінің негізін қалаушы, ағартушы, қоғам қайраткері, ақталды, тіл білімінің атасы, 45 қара сөзі, болыс билер, жарық көру, азамат ақын, дәриже, негізін қалаушы, дүниежүзі біледі, аса көрнекті ақын, терең ой, көркем образ, сұлулық сезім, оты сөнген, жалған, көгеру, нұрын төгу.

Тіл- құрал

23 б.

№4 диалог

Әдебиет әлемі

(базалық деңгей) 4-10

Оқулық.

112-113 б. Грам.анықтағыш 209-б.

2

 

2.

Мұқағали Мақатаев

Кітапханада

Үстеудің мағыналық

түрлері

Тіл- құрал

16 б.;

№5 диалог

Әдебиет әлемі

(базалық деңгей) 45-48 б.

Тіл құрал

163-164 б.

Оқулық.

118-119 б.

2

 

3.

Ахмет Байтұрсынов

Шылаулар. Көмекші есімдер

Электронды

Оқулық (Лерн)

Тобыл.

Ж/деңгей

79-80 б.

Тобыл

Ж/деңгей 79-80 б.

Оқулық

122 б. Грам. анықтағыш 245 бет

 

2

 

4.

Билл

Гейтстің

басты құпиясы

Септеуліуктер

Бірінші құпия, керекті уақытты, ке ліссөздер, басты жетістігі, маңызды шешімдер, даму бағыты, қатал бәсекелес, үнемі, ақылды, дарынды, оның ойынша, көлемді жобалар, қарапайым құрылым, ең бай және атақты адам. 

Оқулық

121б.

 

Оқулық

116-117 б.

 

Оқулық.

132 б.

116-117 б. Грам. анықтағыш 224-233 бет

 

2

 

5.

Әлемді өзгерткен  адамдар

Жалғаулықтар

Адамзат тарихын- дағы, әлемге әйгелі, адамзат, бірбеткей, бас тартпау, жеңіл- детілген, жаугершілік саясаты, жауыз, күрескер, көз жұму, келіссөз, қауіп төндіру, құпия, қолбасшылық қабілеті, қоұшын созу, есте сақтау қабілеті, көзі тірі кезінде, мақсатшыл, мүмкіндік, мәңгілік, нәсіл, ушығу, отар, өмірге құштар.

Оқулық

136 б.

 

Оқулық

129-131 б.

 

Оқулық.

133б, 129-131 б. Грам. анықтағыш 218 бет

 

2

 

6.

Бекіту сабағы.

2

 

7

Аралық бақылау. І - жартыжылдықтың  қорытындысы.

2

68 сағат

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

 

VI. Мамандықтың бәрі жақсы. ( 14 сағат)

 

1.

Әр адамның өз талғамы бар

Киім дүкенінде

Сын есім. Антонимдер. Синонимдер  Омонимдер

Әділдік, бейбітшілік, бірлестік, еңбекқор, жалқаулық, жалақы, жұмыс күні, зейнеткерлік, қызмет, лайықты, нышан, өнім, пәктік, төреші, тәрбиеші.

Оқулық

149 б.

Оқулық В 1

 147 б.

127 бет . Туған күн және мінез -құлық

 

 

Оқулық

139 б.

Оқулық

141-143 б.

Грам. анықтағыш 85-88 бет

 

2

 

 

2.

Еңбек түбі –қуаныш. Еңбекқор адам.

 

 

Сын есімнің шырайлары

Мамандық, ең қажетті, қызығушылық, жеке қасиеттері, жақсы жағы, жағымсыз жағы, маман иелері, жұмысымның нәтижесі. Жұмыс уақыты, отбасының хал-жағдайы, көңіл бөлу, бала-шағы, жан-тәнімен, демалыс күндері, ұжыммен,

Электронды

Оқулық (Лерн)

Оқулық 150 б.

Оқулық

 155,158-159 б.

 

Оқулық

146-147 б.

2

 

 

3.

Мамандықтар әлемінде .

Менің мамандығым

Күрделі сөздер.

 Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Күрделі сөздердің сөздігі -328 бет.

 

Жоғары білім,

орта білім, арнайы- орта білімі ,үздік диплом,мамандық

сырттай оқу,

күндізгі оқу,

әскери қызметті өтеу,  жұмыс бабы,

еңбек өтілі,

лауазым,

мемлекеттік  мадақтаулармен  марапаттау,

мекеме, қосымша

 мәлімет, түсу.

Электронды

Оқулық (Лерн)

Оқулық 155 б.

Оқулық

154 б

2

 

 

4.

Түйіндеме. Жұмыс іздеу сырлары.

«Жұмысқа орналасу»

 

Күрделі сөздер. Біріккен сөз, қос сөз.

 

Тіл- құрал

21 б.

№2 диалог

Оқулық

 155 б;

Оқулық

154-155 б.

2

 

 

5.

Әлемдегі жұмыс уақыты

«Менің жұмыс күнім»

Қысқарған сөздер.

 Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Қысқарған сөздердің сөздігі -320 бет.

 

 

Тәуелсіз мемлекеттер достастығы, еңбекақы, үлкен ізденіс,  бұл көрсеткіш, кәсіп орын, баспасөз.

Оқулық

161 б.

Оқулық

 158-159 б;

Оқулық

 156-157 б.

2

 

 

6.

Бекіту: диктант жазу

2

 

 

7.

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

Рөлдік ойын.(жұмысқа қабылдау кезінде)

2

 

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Ұстазым»  әні: Ә.Еспаев, сөзі: А.Шәмкенов, Тілдарын А2; 48бет

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматика-

лық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

VII. Отандық тауар. ( 10 сағат)

1.

Отандық өнімдер

 

 

 

Етіс. Ортақ етіс жұрнақтары.

«Алтын сапа», үздіктер, ұлттық байқаулар, анағұрлым, аталым, ауыз суы, анықтау, байқау, басымдық беру, едәуір, жетістіктер, үздік өндірістік тауарлар, үздік халық тұтынатын тауарлар

Оқулық В1, 174 б.

Оқулық

171-172 б.

177 бет.

 

 

Оқулық

 166-168 б.

25-кесте, 44-б. Грам.анықтағыш 128-129-б.

2

 

2.

Тамақ өнеркәсібі.  Азық-түлік дүкенінде

 

Өздік етіс

жұрнақтары. 

Тіл- құрал.

28 б

№1 мәтін.

Оқулық

181 б.

Оқулық

169 б.

Грам. анықтағыш 157 бет

2

 

3.

Еліміздегі жеңіл  өнеркәсібі.

Ырықсыз етіс.

Жеңіл өнеркәсіп, қанатын кеңге жаю,тоқыма фабрикасы, жоғары сапалы киім, кәдесыйлар,өнім, өндіруші кәсіпорын, мақта өнімдері, тұтынушылардың сұранысы, тоқыма бұйымдар, қойдың жүні, түбіт шәлі, шұлық, қолғап, сәнді көйлек, түйме, белбеу, кеудеше, ауысымдық мер зім, бар ынтаны салу, көңілінен шығу. 

Тіл -құрал.

32 б.

№2 диалог

 

Тіл -құрал

 129 б.

Оқулық

178-179 б.

176 б.

№5 тапсырма

2

 

4.

Қуыршақтарым - ұлттық тәрбие құралы.

Менің хоббиім

Өзгелік етіс

 

 

 

Аңыз-ертегі, аймақ, алдын орап әкету, алақай, әттеген-ай, бәрекелді, балдай тәтті, енгізу, жуық арада, жүзеге асыру, жолықтыру, күмбірлетіп күй тарту, құрал, отандық өнім, тәрбие құралы, туынды жасау, шет елге шығару, ұлттық нақыш.

 

Оқулық

184б.

Оқулық

181-182 б.;

186 б.

Оқулық

180 б. Грам.анықтағыш 126-б.

2

 

5.

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

 

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  « Сұлу қыз» Халық әні

 

                       

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

VIII. Әлемде талай қызық бар. (10 сағат)

1.

Шетелдіктер-дің өмір салты.

 

 

 

 

 

 

Көсемше жұрнақтары.

Ерекшелігі мен  ұқсастықтарын салыстыру, бейім, спортпен шұғылдану, айналасу, бір ұстаным, ережемен жүру, қоқыс тастау, үлкен жауапкершілікпен қарау, таза ұстауға тырысу.

 

Оқулық

 200 б. №1,2 тапсырма

Оқулық

157 б.

 

Оқулық

203-204 б.

 

2

 

2.

Ұлыбритания-ның ақылға сыймас 10 заңы

Есімше жұрнақтары.  34-кесте, 60-б.

Күліп отыру, әлем назарын аудару, патшайым,

тыйым салу, таңданарлық, маңызын жоғалтпау, садақ.  

Оқулық 200 б. № 3,4 тапсырма

Оқулық

197- 199 б.

 

Оқулық 209 б.

 

2

 

3.

Әлемде талай қызық бар

Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Бейбіт өмір, басқару, біріктіру, гүл-дену, жады, жергілікті, куә болу, тұрақты,ұзақ мерзімді, үздіксіз, құбылыс,кертіп қалу,саулап қоя береді. 

Оқулық

 210 б.

Оқулық

205 б.

Оқулық 206 б.

 

2

 

4.

Тіл дамыту. Өткенді қайталау  Бақылау жұмысы

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Армандастар»  сөзі:Н.Әлімқұлов,  әні:Ә.Бейсеуов

                     

 

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

Тыңдалым

Оқылым

Жазылым

Сағат саны

Мерзімі

IХ. Ресми –іскери құжаттар. Нормативтік құқықтық актілер  (18 сағат)

1.

 Ресми іс -қағаздары атаулары.

Анықтама

Жай сөйлем.Жай сөйлем түрлері

Бұйрық, ереже, қағида, Жарғы, жарлық,бекіту, қол қою,хаттама,анықтама,түйіндеме

ресми, өкім, үкім, мінездеме,көшірме, түп нұсқа Анықтау ,

анықтама беру,

ақпараттың көзі ,

тұрғылықты жерінен анықтама әкелу,

көрсеткіш,

сипаттау,

мұқият жинау,

тексеру,

салыстыру,

талап ету,

 

В1оқулығы  135,144 бет

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.

Ләззат Дүйсембекова

21 б, 33 б.

Оқулық,134-бет . Түйіндеме жазғанда есте сақтаңыз.

Қазақ тілі іс- қағаздарын жүргізу

26 -32 б.

40-46 б. Грам. анықтағыш 164 бет

2

 

2.

Мінездеме.

 

Сабақтас құрмалас  сөйлем .

Белсенді, тәжрибелі, әңгімешіл, жауапкершілігі мол, жұмыс өтілі,

тұратын жері ,

мінезі ашық,

лауазым, біліктілік

қызметкер.

 

Оқулық  В1 148 бет

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.

129 б,139 б.

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу

26 -32 б.

40-46 б,151 б. Грам. анықтағыш 271 бет

4

 

3.

Хабарландыру

Сабақтас құрмалас  сөйлем түрлері

Шешім, қаулы 

шешілді, қаулы етеді,  қаулы қабылдады, төраға

хатшы,  отырыс,

талқылау, кеңейтілген, 

бірлескен,

ресімдеу,

мақұлдау,

талқылау,

қалыс қалу,             дәлелді (дәлелсіз), себеппен.

Электронды

Оқулық (Лерн, Руханият ІІІ)

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.139 б.

Оқулық 209 б.

Қазақ тілі іс қағаздарын жүргізу.

151 -160 б. Оқулық

209 б/№2 Грам. анықтағыш 266 бет

4

 

4.

Құттықтау хат

Салалас құрмалас  сөйлем. (талғаулы, кезектес)

Зор денсаулық, бейбітшілік, бақ-береке, тілеймін,табыс, сәттілік, тұрақтылық, бақыт

Дәмханада тақырыбы бойынша құттықтау

Тобыл.

Іс жүргізу.

4-5 б.

Тобыл.

Іс жүргізу.4-5 б.

2

 

5.

Тіл дамыту. Диктант.

 

 

 

 

 

2

 

Емтиханға дайындық

2

 

Қорытынды емтихан

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Ұстазым»  әні: Ә.Еспаев, сөзі: А.Шәмкенов, Тілдарын А2 48 бет.

Барлығы 120 сағат

                       

 

 

 

 

Құрастырушылар:

Тілдерді оқытудың облыстық орталығы директорының орынбасары Т.Ә.Айтмағамбетова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының әдіскері Г.М.Талапова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының оқытушылары: Иргизбаева Қ.Б., Жарасбаева Ж.Т., Бекбусинова С.Д.

Тілдерді оқытудың  Лисаков орталығының  оқытушысы  Д.Т.Авджы

 

Пайдаланылған әдебиеттер

  1. Қазақ тілін оқытудың талаптарын анықтайтын ҚР СТ 1926-2009, ҚР СТ 1928-2009, ҚР СТ 1929-2009, ҚР СТ 1925-2009, ҚР СТ 1927-2009 Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандарттарына сәйкес қазақ тілін оқытуға арналған ТИПТІК БАҒДАРЛАМА
  2. В1 – орта деңгей. Тіл-құрал. Қазақ тілін меңгеру деңгейін тестілеу әдісімен бағалау емтиханына дайындық үшін оқу-әдістемелік құралы / авторлар: М.Мамаева, М.Жолшаева, М.Жылқыбаева, С.Иманқұлова, Н.Егізбаева, Р.Наралиева, Л.Тұрабаева, Г.Текесбаева, Б.Күзембаева, С.Нарынбекова, А.Байғұтова, Ж.Құлмағанбетова - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 252 бет.
  3. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің тақырыптық лексикалық минимумы / құрастырушылар: З.Күзекова, Т.Аяпова, Ф.Оразбаева, М.Мамаева, - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 54 бет.
  4. Қазақ тілі / мемлекеттік қызметшілерге арналған оқу құралы / ІІІ деңгей / Сарыарқа /Алматы 2010
  5. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / оқулық / Қазақ тілі В1 / орта деңгей, Астана 2012
  6. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / Қазақ тілінің грамматикалық анықтағышы (көмекші құрал) Астана 2012
  7. Тіл-құрал. Қазақ тілін меңгеру деңгейін тестілеу әдісімен бағалау емтиханына дайындық үшін оқу-әдістемелік құралы. В1 (орта деңгей) / Авторлар: М.Қ.Мамаева, М.С.Жолшаева, М.С.Жылқыбаева, С.М.Иманқұлова, Н.Ж.Егізбаева, Р.Т.Наралиева, Л.Қ.Тұрабаева, Г.М.Текесбаева, Б.Т.Күзембаева, С.К.Нарынбекова, А.М.Байғұтова, Ж.Т.Құлмағанбетова – Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 252 б.
  8. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің деңгейлік тақырыптық лексикалық минимумы/ Құрастырушылар: З.С.Күзекова, Т.Т.Аяпова, Ф.Ш.Оразбаева, М.Қ.Мамаева, - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 54 б.
  9. «Қазақ тілі» деңгейлік оқу-әдістемелік кешенінің Оқу және тіл дамыту кітабы. «Рухани әлем» (жоғары деңгейге арналған). Ж.Қ.Түймебаев, Қ.Қадашева, У.О.Асанова және т.б. – Алматы. «Интеллсервис» баспасы, 2013. – 44 б.