"Лисаков қаласы әкімдігі мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің тілдерді оқыту орталығы" КММ
0
А2-2017 ж

Сабақтың тақырыбы:"Абай және ХХІ  ғасырдағы  Қазақстан"А2 деңгейі. 31 сабақ

 

Абай (Ибраһим) Құнанбаев (1845-1904) — ақынағартушыжазба қазақ әдебиетініңқазақ әдебитінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер.

Абайдың шын аты-Ибрагим. Абай Құнанбайұлы 1845 жылы туып, 1904 жылы қайтыс болған. Абай қазіргі Семей облысы, Абай ауданы, Шыңғыс тауының баурайында, Қасқабұлақ деген жерде дүниеге келген. Абайдың әкесі Құнанбай-өз кезінің беделді адамының бірі болған. Абайдың анасы Ұлжан-ақылды, мейірімді кісі екен.Абайды Зере деген әжесі тәрбиелеген. Ол Ибрагимді еркелетіп «Абай» деп атап кеткен. Абай әжесі Зере мен анасы Ұлжандай аналардың тәрбиесінде болады. Олар Абайға әңгімелерді қызықтыра айтып, оның санасына сіңіре білген.

Абай әуелі ауылдағы Ғабитхан молдадан сауатын ашады да, 10 жасқа толған соң 3 жыл Семейдегі Ахмет Риза медресесінде оқиды.

 

Кесте бойынша әңгіме құрастырыңыз:

 

 

Абайдың өлеңімен танысыңыз

 

Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны ма,
Жылқы ойнап, бие қашқан, тай жарысқан?

Жасыл шөп бәйшешек жоқ бұрынғыдай,
Жастар күлмес, жүгірмес бала шулай.
Қайыршы шал - кемпірдей түсі кетіп,
Жапырағынан айрылған ағаш, қурай.

Біреу малма сапсиды салып иін,
Салбыраңқы тартыпты жыртық киім.
Енесін иіртіп шуда жібін,
Жас қатындар жыртылған жамайды үйін.

Қаз, тырна қатарланып қайтса бермен,
Астында ақ шомшы жүр, ол – бір керуен.
Қай ауылда көрсең де, жабыраңқы,
Күлкі - ойын көрінбейді, сейіл серуен.

Кемпір - шал құржаң қағып, бала бүрсең,
Көңісіз қара суық қырда жүрсең.
Кемік сүйек, сорпа - су тимеген соң,
Үйде ит жоқ, тышқан аулап, қайда көрсең.

Күзеу тозған, оты жоқ елдің маңы.
Тұман болар, жел соқса, шаң - тозаңы.
От жақпаған үйінің сұры қашып,
Ыстан қорыққан қазақтың құрсын заңы.

 


БЕКІТЕМІН

                                                                                                                          Лисаков қаласы әкімдігі

                                                                                                                          мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің

                                                                                                                                    тілдерді оқыту орталығы» КММ

                                                                                                                                    директорының м.а.

                                                                                                                                     _________________ К. Мухамадиева

                                                                                                                                    «___» ____________ 2018 ж.

 

 

 

 

 

 

А2 базалық деңгей бойынша қазақ тілін оқытуға арналған жұмыс бағдарламасы

120 сағат

        

 

Әдістемелік кеңесте қаралды

 

 

КІРІСПЕ

 

Қазақ тілін меңгерудің әр түрлі деңгейлерін сипаттау мен дифференциациялау, сондай-ақ осы деңгейлерді оқытатын сәйкес лингвометодикалық моделін құру – қазақ тілін  өзгетілділерге оқытудың қазіргі теориясы мен практикасындағы өзекті мәселелердің бірі. Бір тілді меңгеру дегеніміз – ғылыми әдебиетте осы тілде әр түрлі коммуникативтік әрекетінің қатысым салаларында (тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери, ғылыми-кәсіби салада) тілдік құзыреттілігі мен сөйлеу қабілетінің қалыптасу дәрежесі. Қазіргі лингводидактикада тілді меңгерудің бірнеше деңгейлерін бөліп көрсетеді. Қазақстандық топтастыруда бес деңгей қабылданған: қарапайым деңгей – А1, базалық деңгей – А2, орта деңгей – В1, ортадан жоғары деңгей – В2, жоғары деңгей – С1.

 

ТҮСІНІКХАТ

Осы бағдарлама қазақ тілін оқыту үшін ұсынылады.

Бағдарлама міндеті:

-  қазақ тілін оқытудың мазмұнын біріздендіру, жүйелеу;

-  тілді оқытуды функционалдық аспектіге негіздеу.

Бағдарлама негізінде мына мәселелер бар:

-  қазақ тілі курсын көп деңгейлі және үздіксіз білім беру аясында ұйымдастыру;

- қазақ тілін оқытуды тіл үйренушінің коммуникативтік, когнитивтік, ақпараттық, әлеуметтік-мәдени, кәсіби, жалпы мәдени құзыреттерін кешенді дамытуға бағыттау.

Аталған бағдарлама коммуникативтік бағытты, мәдени, интеграциялық, педагогикалық, әдістемелік ұстанымдарды ескере отырып, құрылған.

Коммуникативтік бағыт ұстанымы проблемалық тақырыптарды және шығармашылық жаттығуларды, лингвистикалық тапсырмаларды меңгере алуы, қатысымның шынайы жағдаяттарын пайдалана алуы, коммуникация үдерісінде бірден жауап беру біліктілігінің қалыптасуы, әр түрлі жағдаятта шынайы қатысымға психологиялық дайындығының қалыптасуы.

Мәдени ұстаным мен педагогтік ұстаным – курстың тақырыптық аясын тілдік, сөйлеу, елтанымдық материалдарды мұқият таңдаудан, сондай-ақ тіл үйренушінің талабына сәйкес тапсырмалар түрі мен формаларын типтендіру.

Интеграциялық  ұстаным – бір мезгілде коммуникативтік, кәсібилік, академиялық, әлеуметтік біліктілігінің дамуы.

Тіл үйренушінің дербестік ұстанымы – курстың құрылымы туралы ақпараттың ашықтығы, тапсырманы орындау талаптары, бақылау мазмұны, жазбаша және ауызша жұмыстың түрлерін бағалау өлшемдері, сондай-ақ жүйені қосымша білім алу үшін пайдалану мүмкіндігі. Аудиториялық, өз бетінше жұмысты ұйымдастыру – оқу еңбегінің нәтижесіне тіл үйренушінің  жеке жауапкершілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз етеді. Оқу дербестігі деңгейін көтеруде бақылаудың  балдық-рейтингтік жүйесінің маңызды рөлі бар.

 

ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТІ

 

Мақсаты: тіл үйренушіні қазақ тілін оқытудың үш деңгейлік жүйесінің ішкі сатыларымен төменнен жоғарыға қарай көтере отырып, әлеуметтік коммуникативтік міндеттерді әр түрлі тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызмет қатысымында коммуникативтік құзыреттілікті қажетті деңгейде меңгеру.

Міндеттері:

- тіл үйренушінің өз бетінше білім алу қабілетін дамыту;

- танымдық, зерттеу біліктілігін қалыптастыру;

- ақпараттық мәдениетін дамыту;

- ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін көтеру.

 

 

ОҚЫТУДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ

 

Оқу материалын меңгеру үшін әр деңгейге 120 оқу сағаты ұсынылады. Оқу қатысымының тақырыптары барлық деңгейлер үшін бірдей, бұл білім кеңістігінің тұтастығын қамтамасыз етеді.

 

 

 

 

 

А2 базалық деңгей

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

І. Отан – отбасынан басталады (14 сағат)

1.

Менің отбасым.

Туыстық атаулар.

Қазақ тілінің ерекшеліктері.  Үндестік заңы. Жалғау түрлерін қайталау Тәуелдік жалғауы. А2, 164-б.

Лексикалық минимум А2

 

А2 21-б. 

1-2-тыңдалым

Бектұрова 196 бет 26 жаттығу

А2 8-11 б.

А2 8-11 б.

2

 

2.

Өмірбаян.

Жіктік жалғау. А2, 167-б.

А2 17-б. 

1-тыңдалым

Қазақ тілі Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова ,21 бет.

 

Тіл-құрал А2

169-б.

2

 

3.

Түйіндеме

 Септік жалғаулары. 

Грамматикалық анықтағыш 40-бет.

Лексикалық минимум А2

 

Грамматикалық анықтағыш, 46 бет

Қазақ тілі Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова, 33 бет.

 

Бектұрова 695 бет

2

 

4.

Жұмысқа орналасу.

Септік жалғаулары. 

 

Лексикалық минимум А2

 

Грамматикалық анықтағыш, 46 бет

Грамматикалық анықтағыш, 47 бет

Грамматикалық анықтағыш, 47 бет

2

 

5.

Менің үйім және пәтерім.

Шеберханада.

Септік жалғаулары

Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Лексикалық минимум А2

Бектұрова, 134 бет Грамматикалық анықтағыш,49 бет

А.Ш. Бектұрова 547 бет, А2 135-б. 2 тапсырма

 

А2 134-б. 

4-5-тапсырма

Бектұрова, 547 бет «Наша комната»

2

 

6.

Бекіту. Тіл дамыту.  Диктант.

2

 

7.

Бақылау жұмысы.

  2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Анашым» әні  сөзі: Қ.Жұмағалиев, әні: М.Омаров Тобыл, 60-б.

 

 

ІІ. Әлеуметтік-тұрмыстық сала (14 сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1.

Асханада Дәмханада.

Құттықтау

Өткен шақ. Жедел өткен шақ. Жедел өткен шақтың болымсыз түрі

Лексикалық минимум А2

 

Грамматикалық анықтағыш, 136 бет

Грамматикалық анықтағыш, 136 бет

Грамматикалық анықтағыш, 137 бет

2

 

 

 

 

 

 

2.

Қызмет көрсету орталығында. Поштада

Бұрынғы өткен шақ

«25 кадр»101 бет,123 бет

Грамматикалық анықтағыш,  144 бет

Грамматикалық анықтағыш, 144 бет

Грамматикалық анықтағыш, 145 бет

2

 

3.

Банкте.Валюта айырбастау пунктінде

Осы шақ . Нақ осы шақ. Ауыспалы өткен шақ

Лексикалық минимум А2

 

«25 кадр» оқулығы,105 бет

Грамматикалық анықтағыш, 149 бет

Грамматикалық анықтағыш, 150 бет

2

 

4.

Вокзалда

Әуежайда

Келер шақ. Болжалды келер шақ

Лексикалық минимум А2

 

Грамматикалық анықтағыш, 166 бет

«25 кадр» оқулығы,157,161 бет

Грамматикалық анықтағыш, 168 бет

2

 

5.

Көлікте. /Аялдамада, таксиде, автобуста/

Болымсыз етістік. Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Лексикалық минимум А2

«25 кадр» оқулығы,157,173,

165,169 бет

 

Оқулық А2, 206-б.

Тілдік портфель ж/д 111-112, 113 б. №9, 114 б. 12-мәтін

Тілдік портфель ж/д 111-112, 113 б. №9, 114-115-б. Сарыарқа ж/д 30-б.

2

 

6.

Дүкенде. Сауда орталығында

Өткенді қайталау. Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Бектұрова, 278 бет

Бектұрова, 277 бет

Бектұрова, 281 бет

Бектұрова, 278 бет

2

 

7.

Тіл дамыту.  Бақылау жұмысы

   2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Сарыжайлау»  сөзі:М. Мақатаев, әні:Н.Тілендиев Тілдарын А2  56-57 б.

 

 

ІІІ. Менің мамандығым (12сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Мамандықтар әлемінде. Жұмысыма қатысты құжаттар

Рай түрлері.

Қазақ тілі

Лексикалық минимум

 

Бейнебаян оқу құралы 28-30 б.

Мамандық таңдау.

Тараз ІІ оқу әдістемелік құрал 17-б.

Тобыл «Қазақ тілі» 33-34 б.

Тараз ІІ

оқу ә/ құрал 

17-18 б.

Тобыл «Қазақ тілі» 33-34 б.

2

 

2

Менің мамандығым.  Жұмысыма қатысты құжаттар

Қалау рай

Қазақ тілі

Лексикалық минимум

 

Бектұрова, 183 бет

Грамматикалық анықтағыш, 183 бет

2

 

3

Менің жұмыс орным.  Менің әріптесім

Шартты рай. А2, 175-б.

Қазақ тілі

Лексикалық минимум

«25 кадр» 91 бет

www.soyle.кz сайтымен жұмыс

Грамматикалық анықтағыш, 181 бет

Грамматикалық анықтағыш, 181 бет

2

 

4

Кеңседе. Менің жұмысым.

Жұмысыма қатысты құжаттар

Бұйрық рай

Тілдарын А2

Лексикалық минимум, 67 бет

 

«25 кадр»85,91 бет Грамматикалық анықтағыш, 176 бет

А2 Тіл-құрал

139-б.

Сарыарқа ІІ, 49-50 бб.

Тілдарын А2, 163-б.

Тобыл ІІ, 50-55 бб.

Тілдарын оқу құралы ІІ, 58-62 бб.

Сарыарқа, 49-50-б.

2

 

5

Менің демалыс күнім.

Уақыт.

Грам.анықтағыш

Қазақ тілі

Лексикалық минимум

 

Бектұрова 211 бет,33 жаттығу

Бектұрова 339 бет,24 жаттығу

Бектұрова 339 бет,21 жаттығу

2

 

6

Тіл дамыту. Диктант

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Ұстазым»  әні: Ә.Еспаев,сөзі: А.Шәмкенов, Тілдарын А2  48 б.

 

 

 

ІV. Туған жер - алтын бесік (12 сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Тәуелсіз Қазақстан. Мемлекеттік тіл.

Сөз таптары. Есімдіктер.  

Лексикалық минимум А2

Есімдіктер.   Г/анықтағыш 102-117-б. Бектұрова, 147 бет,27- жаттығу

Оқулық А2,

Тобыл 95-96 б.

Жаттығу тестілері 82-б.

9-мәтін.

Оқулық А2 152-153 б.

Тобыл 95-96 б.

Жаттығу тестілері 82-83 б.

2

 

2

ҚР мемлекеттік рәміздері

Есімдіктер.   Г/анықтағыш 102-117-б.

Лексикалық минимум А2

Есімдіктер.   Г/анықтағыш 102-117-б.

Эл.оқулық.  Ш.Бектуров 437-439 б.

Ш.Бектуров 437-439 б.

2

 

3

Астана – болашақтың қаласы.Көрмеде

Зат есім. Жалпы және жалқы зат есімдер.  Г/анықтағыш 22б.

Лексикалық минимум А2

Оқулық А2, 158- 1 тапсырма, 207-б. 36-тапсырма.

А2 Тіл-құрал 140-б.

Тараз ІІ 35-б.

А2 Тілқұрал 141-бет

Тараз ІІ. 35-бет.

2

 

4

Қазақстанға саяхат. Қазақстан картасы.(14 облыс, 2 қала)

 

Сан есім. Грамм.анықтағыш 91-б.

Лексикалық минимум А2«25 кадр» оқулығы,149 бет

Оқулық А2,

207-б.

34-тапсырма.

Тобыл

42-43 б.

Бектұрова

550-б.

«О священных числах».

2

 

5

Астықты өлке – Қостанай. Мұражайда.

Сан есімнің түрлері

Лексикалық минимум А2

Науырзым қорығы (бейнебаян)

Тобыл

62-63 б.

Бектұрова

550-б.

«О священных числах».

2

 

6

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы

 «Сүйікті қалам» шағын шығарма.

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Атамекен» сөзі:Е.Хасанғалиев, әні:Қ.Мырзалиев, Тараз 2 деңгей, 41-б.

 

 

 

 

 

 

V. Дені саудың – тәні сау (16 сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Денсаулық - зор байлық

Үстеу.  Грам.анықтағыш 209-б.

Лексикалық минимум А2

 

 

Лексикалық минимум А2

 

Тіл-құрал

22б.,2-диалог

А2 Тіл-құрал, 136-137 б

б.

Мазмұндама «Денсаулық зор байлық». Тіл-құрал, 136-137 бб.

2

 

2

Дәрігердің қабылдауында

Үстеудің мағыналық түрлері

Грам.анықта-ғыш 211-б.

 

«25 кадр» оқулығы,144 бет

Грам.анықта-ғыш 211-б.

 

2

 

3

Дәрігердің қабылдауында

Шылаулар. Көмекші есімдер.Одағайлар

Лексикалық минимум А2

Тіл-құрал А2 30-б.2-мәтін

Тіл-құрал А2

143-б.

 9-мәтін

Тіл-құрал А2

143-б. 9-мәтін (7 күрделі етістікті сөз тіркестерін теріп жазу)

2

 

4

Дәріханада

Септеуліуктер

Лексикалық минимум А2

 

Тіл-құрал А2 248-б. 8-диалог

Тіл-құрал А2, 176-б.

8-мәтін

Тіл-құрал А2 176-б. 8-мәтін (үстеулерді теріп жазу)

2

 

5

Спорт - денсаулық кепілі

Жалғаулықтар

Лексикалық минимум А2

 

Электр.оқулық

Тіл-құрал А2, 153-б.

6-мәтін

Тіл-құрал А2 153-б.

6-мәтін (жалқы есімдерді теріп жазу)

2

 

6

Адам келбеті.  Мінездеме

Сын есім.Сын есімнің шырайлары.

Лексикалық минимум А2

  Қазақ тілі Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова, 47 бет.

 

 

«25 кадр» оқулығы,98 бет

Бектұрова

237-б. 34- жаттығу

 

2

 

7

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

2

 

8

1 семестрдің қорытындысы. Аралық емтихан

2

 

 

 

68

 

VІ. Туризм саласы  (14 сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Қазақстан табиғаты Туризм.

 

Ауа райы.

Жыл мезгілдері

 

 

Антонимдер. Синонимдер  Омонимдер

Лексикалық минимум А2

«25 кадр» оқулығы,179 бет

Оқулық А2,

206-б.

33-тапсырма.

Жаттығу тестілері

109-б.8-мәтін

 

Жаттығу тестілері

109-б. 8-мәтін

 

2

 

2

Қазақстанның көрікті жерлері.

Күрделі сөздер. Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Күрделі сөздердің сөздігі -328 бет.

 

О.Жанайдаров.  Қазақ жерінің 100 аңызы кітабы 68-70, 148-151б.

2

 

3

Ұшақпен саяхат жасау

 

 

 

Күрделі сөздер. Біріккен сөз, қос сөз.

 

Лексикалық минимум А2

Тіл-құрал А2, 21-б.1-диалог

Ш.Бектұров, 29-жаттығу, 396-398 бб.

Ш.Бектұров, 30-жаттығу, 398 бб.

2

 

4

Пойызбен сапар шегу

Қысқарған сөздер.

 Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Қысқарған сөздердің сөздігі -320 бет.

 

 

Лексикалық минимум А2

 

Тест жаттығулары

85-б.5-диалог

Тіл-құрал А2,

200-б.2-диалог

Ш.Бектұров, 19-жаттығу, 381-382 бб.

Ш.Бектұров, 20-21-жаттығу,

382-б.

2

 

5

Қонақүйінде. Сауалнама толтыру.

Қысқарған сөздер.

 Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Қысқарған сөздердің сөздігі -320 бет.

 

Лексикалық минимум А2

25 кадр. 191-193-б.

Сарыарқа оқу құралы 2, 4-мәтін, 45-46 бб.

Сарыарқа ІІ,

10-сабақ, 25-б.

2

 

6

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы.

 

2

 

7

Бекіту: «Менің жазғы демалысым» шағын шығарма жазу. Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

 

2

 

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Туған күн кешінде» сөзі мен әні М.Шахановтікі.

 

VІІ. Ұлы тұлғалар (16 сағат)

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Үш би

Тұйық етістік

Грамматикалық анықтағыш,207 бет

Лексикалық минимум А2

Э/оқулық

Ш.Бектуров

6-жаттығу.

486-487 б.

Сарыарқа ІІ

52-б.

2

 

2

Ұлы тұлғалар.

М.Әуезов,

Қ.Сәтпаев,

Т.Әубәкіров.

Көмекші етістіктер Грамматикалық анықтағыш,207 бет

Лексикалық минимум А2

 

Қазақ тілі негізгі оқулық. 64-65 б.

Сарыарқа  ІІ

54-б.

 

2

 

3

Ғалымдар

Ш.Уәлиханов,

А.Байтұрсынов.

Етіс. 25-кесте, 44-б. Грам.анықтағыш 128-129

Лексикалық минимум А2

Ш.Бектуров

521-522 б.

Ш.Бектуров, 521-522-б.

Ш.Бектуров

10-жаттығу. 523-б.

2

 

4

Өнер жұлдыздары

 

Етіс түрлерін қайлау

Лексикалық минимум А2

Тіл-құрал А2,

7-диалог, 18-19 б.

 

Бектұрова

550-б.  «Домбыра»,

«Құрманғазы»

2

 

5

Спорт жұлдыздары

 

Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Лексикалық минимум А2

Қазақ тілі негізгі оқулық

50,51,52,55 б.

Қазақ тілі негізгі оқулық

50-61 б.

Сарыарқа ІІ 

55-б. Қазақ тілі негізгі оқулық 50,61б.

2

 

6

Елбасы жолы

Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

Лексикалық минимум А2

«Елбасы жолы» фильмінің үзіндісі

Тілдік портфелі

ж/д 24-25 б.

Тілдік портфелі

ж/д 24-25 б.

2

 

7

Тіл дамыту. Бақылау жұмысы 

2

 

8

Бекіту:   Орысшадан қазақшаға аудару дағдысын дамыту

2

 

 

VІІІ.  Іс қағаздары (22сағат) 

Лексикалық тақырыптар

Грамматикалық минимум

Лексикалық минимум

тыңдалым

оқылым

жазылым

сағат

саны

мерзімі

1

Құжат.

Ресми іс -қағаздары атаулары

Модаль сөздер (керек, қажет, тиіс, міндетті).  Грам.анықтағыш 235-242-б.

Лексикалық минимум А2

Эл.оқулық

Қазақ тілі

4-сабақ

Сарыарқа о/қ. 2,

109-110 б.

Іс қағаздарын жүргізу  Л.Дүйсембекова,  Ресми іс -қағаздары атауларының қазақша-орысша сөздігі -303 бет.

 

4

 

2

Хабарландыру

Қыстырма сөздер

Лексикалық минимум А2

Тіл-құрал А2 250-б.

4-диалог

Ш.Бектуров,

694-695 б.

Грамматикалық анықтағыш,279 бет

2

 

3

Өтініш

Арыз

Қыстырма сөздер

Лексикалық минимум А2

Эл.оқулық

Қазақ тілі

4-сабақ

Ә.Хамзина

Іс қағаздарын

қазақ тілі жүргізу, 30-б.

Бектұрова 697 бет

Сарыарқа  ж/д  2-дең. 64-б.

4

 

4

Құттықтау хат

Сөйлем түрлері.

Лексикалық минимум А2

Эл.оқулық

Қазақ тілі

4-сабақ

Ә.Хамзина

Іс қағаздарын қазақ тілі  жүргізу.78б.

Тілдік портфель жұмыс д. 40-41 б.

Оқулық А2,104-б.

Тілдік портфель  ж/д 40-41б.

2

 

 

 

 

 

 

5

Тіл дамыту. Диктант. «Мемлекеттік тілде іс жүргізу» сайысы.

2

 

6

Емтиханға дайындық

6

 

7

Қорытынды емтихан.

2

 

Келіңіз ән шырқайық!  «Армандастар»  Сөзі:Н.Әлімқұлов, Әні:Ә.Бейсеуов

 

Барлығы: 120 сағат.

                                   

 

 

Құрастырушылар:

 

Тілдерді оқытудың облыстық орталығы директорының орынбасары Т.Ә.Айтмағамбетова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының әдіскері Г.М.Талапова

Тілдерді оқытудың облыстық орталығының оқытушылары: Табулденова Т.Б., Доспанова А.М.

Тілдерді оқытудың  Лисаков орталығының оқытушы  Д.Т.Авджы

 

Пайдалынылған әдебиеттер

 

  1. Қазақ тілін оқытудың талаптарын анықтайтын ҚР СТ 1926-2009, ҚР СТ 1928-2009, ҚР СТ 1929-2009, ҚР СТ 1925-2009, ҚР СТ 1927-2009 Қазақстан Республикасының мемлекеттік стандарттарына сәйкес қазақ тілін оқытуға арналған ТИПТІК БАҒДАРЛАМА
  2. А1 – қарапайым деңгей. Тіл-құрал. Қазақ тілін меңгеру деңгейін тестілеу әдісімен бағалау емтиханына дайындық үшін оқу-әдістемелік құралы / авторлар: М.Мамаева, М.Жолшаева, М.Жылқыбаева, С.Иманқұлова, Н.Егізбаева, Р.Наралиева, Л.Тұрабаева, Г.Текесбаева, Б.Күзембаева, С.Нарынбекова, А.Байғұтова, Ж.Құлмағанбетова - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 250 бет.
  3. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің тақырыптық лексикалық минимумы / құрастырушылар: З.Күзекова, Т.Аяпова, Ф.Оразбаева, М.Мамаева, - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 30 бет.
  4. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / оқулық / Қазақ тілі А1 / қарапайым деңгей, Астана 2012
  5. А2 – базалық деңгей. Тіл-құрал. Қазақ тілін меңгеру деңгейін тестілеу әдісімен бағалау емтиханына дайындық үшін оқу-әдістемелік құралы / авторлар: М.Мамаева, М.Жолшаева, М.Жылқыбаева, С.Иманқұлова, Н.Егізбаева, Р.Наралиева, Л.Тұрабаева, Г.Текесбаева, Б.Күзембаева, С.Нарынбекова, А.Байғұтова, Ж.Құлмағанбетова - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 270 бет.
  6. Қазақ тілін орта деңгейде меңгерудің тақырыптық лексикалық минимумы / құрастырушылар: З.Күзекова, Т.Аяпова, Ф.Оразбаева, М.Мамаева, - Астана: Ұлттық тестілеу орталығы, 2011. – 54 бет.
  7. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / оқулық / Қазақ тілі А2 / базалық деңгей, Астана 2012
  8. Қазақ тілін оқытуға арналған типтік оқу-әдістемелік кешен / Қазақ тілінің грамматикалық анықтағышы (көмекші құрал) Астана 2012